
Дата публикации:
01.08.2022Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі. Служба поддержки пациента и внутреннего контроля
Егер пациент медициналық көмек көрсету мәселелері бойынша келіспеушіліктерге тап болса, ол жеке өзі немесе өкіл арқылы клиникаға ауызша немесе жазбаша түрде жүгінуге құқылы.
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 3 желтоқсандағы № ҚРДСМ-230/2020 бұйрығына сәйкес клиникада Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі құрылды. Бұл қызметтің мақсаты-проблемалық мәселелерді анықтау және медициналық көмектің сапасын жақсарту.
Қызмет объективтілік пен ашықтық қағидаттарын сақтай отырып, пациенттердің өтініштерін қабылдайды және өңдейді.
Пациенттер қызметке келесі жолдармен жүгіне алады:
- Директордың атына жазбаша шағым;
- Клиникада орналасқан "шағымдар мен ұсыныстар үшін" журналы арқылы;
- Байланыс орталығының телефоны бойынша: +7 775 007-59-55, +7 (7172) 955-955;
- WhatsApp байланыс орталығы арқылы: +7 775 007-59-55.
Сіздің өтінішіңізді Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі қарайды және ол тіркелген күннен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде сізге қарау нәтижелері туралы ақпарат беріледі. Бұл ауызша немесе жазбаша жауап болуы мүмкін.
Клиника медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектесетін өтініштер, түсініктемелер мен тілектер үшін пациенттерге алғыс білдіреді.
Если у пациента возникают разногласия по вопросам оказания медицинской помощи, он имеет право обратиться лично или через представителя в Клинику устно или письменно.
Согласно приказу Министра здравоохранения Республики Казахстан от 3 декабря 2020 года № ҚРДСМ-230/2020, в Клинике создана Служба поддержки пациента и внутреннего контроля. Цель этой службы - выявление проблемных вопросов и улучшение качества медицинской помощи. Служба принимает и обрабатывает обращения пациентов, соблюдая принципы объективности и открытости.
Пациенты могут обратиться в Службу следующими способами:
- Письменная жалоба на имя директора;
- Через журнал "Для жалоб и предложений", расположенный в Клинике;
- По телефону контакт-центра: +7 775 007-59-55, +7 (7172) 955-955;
- Через WhatsApp контакт-центра: +7 775 007-59-55.
Ваше обращение будет рассмотрено Службой и вам будет предоставлена информация о результатах рассмотрения в течение 15 календарных дней со дня его регистрации. Это может быть либо устное общение, либо письменный ответ.
Клиника выражает благодарность пациентам за обращения, комментарии и пожелания, которые помогут улучшить качество оказания медицинской помощи.